Ylimääräinen vuosikokous 8.10.2022

20.9.2022

Kylmän Ratsastajat ry                                                   KOKOUSKUTSU

Ylimääräinen vuosikokous

Aika: 8.10.2022 klo 15:00

Paikka: Kylmän Ratsastustalli, maneesin toimisto

Käsiteltävät asiat

1. Kokouksen avaus

2. Kokouksen järjestäytyminen

3. Läsnäolijoiden ja äänioikeutettujen toteaminen

4. Laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

5. Sääntömuutoksien käsittely

6. Kokouksen päättäminen

Osana seuratoiminnan kehittämisprosessia hallitus on päättänyt uudistaa seuran säännöt. Sääntöuudistus vaatii nykyisten sääntöjen mukaisesti kaksi perättäistä, vähintään yhden kuukauden välein pidettävää yhdistyksen kokousta, jossa vähintään kolme neljäsosaa läsnä olevista äänioikeutetuista jäsenistä kannattaa sääntömuutosta. Järjestämme uusien sääntöjen vahvistamiseksi ylimääräisen vuosikokouksen, seuraavan kerran säännöistä äänestetään seuran syyskokouksessa marraskuussa.

Kaikki seuran jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita ylimääräiseen vuosikokoukseen äänestämään hallituksen valmistelemien sääntöjen käyttöönotosta! Ilmoittautuminen tapahtuu ennakkoon pe 7.10. mennessä sähköpostilla

kylmanratsastajat@gmail.com tai alla tallin seinällä olevaan listaan.