Kylmän Ratsastajat ry

Kylmän Ratsastajat ry, KyRa, perustettiin vuonna 1989. Seuran toimipaikka on Kajaanissa sijaitseva Kylmän Ratsastustalli. Jäseniä seurassa on noin 80.  Seuraa johtaa jäsenistä koottu hallitus, johon kuuluu puheenjohtajan lisäksi kuusi varsinaista jäsentä  sekä kaksi varajäsentä ja kaksi junioriedustajaa.

Kylmän Ratsastajat järjestävät yhteistyössä Kylmän Ratsastustallin kanssa seuratason koulu- ja esteratsastuskilpailuja keväisin ja syksyisin. KyRa on usein edustettuna myös muiden seurojen järjestämissä ratsastuskilpailuissa ympäri Suomea, kun jäsenemme kiertävät kisoissa erityisesti Pohjois- ja Itä-Suomen alueella. Seura tukee jäseniensä kilpailemista ja valmentautumista kotitallin ulkopuolella taloudellisen tilanteen mukaan.

Kilpailujen lisäksi Kylmän Ratsastajat järjestävät valmennuksia, koulutuksia ja erilaisia tapahtumia. Keväisin järjestetään perinteinen seuraretki, jolloin lähdetään tutustumaan muihin talleihin ja seuroihin. Keväällä ja syksyllä järjestetään sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset, joihin kaikilla Kylmän Ratsastajien jäsenillä on mahdollisuus osallistua.

Jäsenmaksut 2023

SENIORIJÄSEN61€
JUNIORIJÄSEN54€
PERHEJÄSEN38€
KANNATUSJÄSEN25€

1.9. ALKAEN LOPPUVUODEN JÄSENMAKSU UUSILLE JÄSENILLE -50%

Jäseneksi liittyminen

Kylmän Ratsastajien jäseneksi voit liittyä ilmoittamalla nimesi, osoitteesi, henkilötunnukseksi ja sähköpostiosoitteesi seuran jäsensihteerille (jasensihteeri.kylmanratsastajat@gmail.com). Liittymisen jälkeen sinulle saapuu lasku Suomen Ratsastajainliitolta, jonka maksamalla jäsenyytesi on voimassa seuraavaan jäsenmaksun maksuajankohtaan asti.

Jäsenyyden päättäminen

Jäsenyytensä voi lopettaa tekemällä siitä kirjallisen ilmoituksen seuran jäsensihteerille (jasensihteeri.kylmanratsastajat@gmail.com). Jäsenyyden päättämisestä on aina tehtävä ilmoitus. Pelkkä jäsenlaskun maksamatta jättäminen ei ole riittävä merkki halusta erota seurasta.

Jäsenlajit

Seniori- ja juniorijäsenet ovat SRL täysjäseniä, joilla on täydet SRL tarjoamat jäsenedut. Perhejäseneksi voi liittyä henkilö, jonka kanssa samassa taloudessa asuva henkilö on jo SRL täysjäsen eli seniori- tai juniorijäsen. Perhejäsen saa muutoin samat SRL tarjoamat edut, mutta ei esimerkiksi ole oikeutettu ostamaan kansallisia ja kansainvälisiä kilpailulupia. Juniorijäsenen ikäraja on 18 vuotta. Juniorijäsenyys on voimassa sen vuoden loppuun saakka, jolloin jäsen täyttää 18 vuotta. Tämän jälkeen jäsenyys vaihtuu automaattisesti seniorijäsenyydeksi.

Kannatusjäseneksi voi liittyä yksityishenkilö, joka haluaa kannattaa seuran toimintaa taloudellisesti. Kannatusjäsenellä ei ole käytössään SRL tai KyRan jäsenetuja.

Palautelomake

Alla olevalla lomakkeella voit jättää nimettömästi ajatuksia, ideoita, toiveita tai kehitysehdotuksia liittyen Kylmän Ratsastajien järjestämään seuratoimintaan.

Huomiothan, ettei lomake ole yhteydenottokanava ja sitä ei seurata viikoittain. Kiireellisemät asiat ja kysymykset voi lähettää sähköpostitse kylmanratsastajat@gmail.com.