Kevätpäivän vietto

Junnuklubi järjesti koko Kylmän tallin väelle kevätpäivän 24. huhtikuuta lauantaina tarkoituksenaan saada tallilaiset yhteen sennuja unohtamatta. Porukkaa alkoi kokoontua noin 15.00 ja pian sen jälkeen lähdimmekin pelaamaan kentälle jalkapalloa. Kerkesimme pelata jonkun aikaa, ennen kuin eräs ratsukko tuli kentälle hyppäämään. Vaatteet mutaisina ja lopputulosta laskematta lähdimme pelaamaan isoon tarhaan vielä muita pallopelejä. Jalmari osallistui kaikkiin peleihin innokkaasti, yrittäessään ottaa palloa kiinni, mutta loppujen lopuksi sitä alkoi kyllästyttää,kun se ei koskaan saanut koskea palloon.

Pelaamisen aikana porukalle alkoi tulla nälkä ja menimme sytyttämään nuotiota makkaroita varten. Niiden valmistuessa paisteltiin vaahtokarkkeja ja juotiin mehua. Vaikutti siltä, että kenellekkään ei enää nälkää jäänyt.Pikkuhiljaa osaa alkoi palella ja pian me kaikki olimme leirimökissä pelaamassa eri pelejä ja syömässä sipsejä, joita pari junnuklubilaista oli käynyt ostamassa kevätpäivää varten. Kaikki osallistuivat pelaamaan Aliasta ja siinä kuultiin monta erilaista selitystä ja vastausta, jotka eivät välillä liittyneet toisiinsa ollenkaan. ;)

Kiitos kaikille mukana olleille, toivottavasti saamme järjestettyä tämmöisiä päiviä usemmin ja saisimme myös sennuja mukaan. Ilma olisi voinut olla aurinkoinen räntä- ja vesisateen sijaan, mutta kenenkään menoa sää ei tuntunut hidastavan! :)

Olga Laatikainen