Seuraretki 2017

Vuoden 2017 seuraretki kohteeksi valikoitui Tuomas Jauhiaisen talli Keskimäellä. Tuomas on aikoinaan käynyt valmentamassa ratsukoita myös Kylmällä, joten opettaja oli osalle porukkaa jo ennestään tuttu. Matkalaisten yllätykseksi ja päänmenoksi jokaiselle ryhmälle pidettiin estetunti. Jotku pienemmistä pääsivät kokeilemaan hyppäämistä turvallisesti ensimmäistä kertaa, sillä keskimäentilalla oli monipuolinen hevosvalikoima kilteistä poneista taitaviin kilparatsuihin, josta jokaiselle löytyi oman tasoisensa menopeli. Tunnit sujuivat hyvin ja myös matkalla mukana olleet kannustajat näyttivät viihtyvän aurinkoisessa kevätpäivässä. Kiitos taas seuralle retken järjestämisestä ja kaikille mukana olleille mukavasta seurasta.

Sonja K.