Seuraretki 2023

1.5.2023

Perinteinen seuraretki järjestetään tänäkin vuonna toukokuun loppupuolella eli sunnuntaina 21.5. Kohteenamme on tällä kertaa Oulunsalon Ratsastuskoulu!

Retkellä on mahdollista osallistua ratsastustunnille hintaan 35€ / henkilö. Kotimatkalla pysähdymme syömään paikalliselle grillille, menomatkalle kannattaa varata omia eväitä. Ratsastus ja ruokailu ovat omakustanteisia.

Lähdemme retkelle linja-autolla. Seura tarjoaa kuljetuksen jäsenilleen. Jos autoon jää tilaa, voi retkelle osallistua myös seuran ulkopuolisia henkilöitä kuten junioreiden vanhempia tai jäsenien puolisoita. Ei-jäsenille kyyti maksaa 15€ / henkilö. Ratsastus ja mahdollinen kyyti maksetaan käteisellä, pyri varaamaan tasaraha.

Ilmoittautuminen retkelle tapahtuu tallin seinällä olevaan listaan 14.5. mennessä tai sähköpostilla kylmanratsastajat@gmail.

Tervetuloa mukaan viettämään hauskaa retkipäivää Oulunsalossa!