Rataharjoitukset

12.11.2019

RATAHARJOITUKSET SUNNUNTAINA 24.11.

Tervetuloa Kylmän Ratsastajien Junnuklubin järjestämiin rataharjoituksiin!

Paikka: Kylmän Ratsastustalli

Aika: 24.11 klo 11 alkaen

A) Rataesteet taitoarvostelulla (omavalintainen korkeus, 10 cm välein)

B) Koulurata

• Hevoshullu kouluratsastuksen taitokisa taso 1 (Helppo)
  • Helppo C:1 2000
  • Helppo B K.N Special 2009

1. Rataharjoitukset aloitetaan kello 11 esteverryttelyllä, jonka jälkeen jokainen ratsukko käy etukäteen julkaistun lähtölistan mukaisessa järjestyksessä hyppäämässä radan omalla korkeudellaan. Rataesteiden jälkeen kouluradan menevät ratsukot pääsevät verryttelemään, jonka jälkeen ratsastavat vuorotellen lähtölistan mukaisessa järjestyksessä valitsemansa kouluradan.
  2. Rataesteiden radat ovat nähtävillä maneesin seinällä ennen rataharjoituksien alkamista. Rataan saa halutessaan tutustua jalkaisin klo 10:30 alkaen.
  3. Rataharjoitukset ovat ilmaiset. Tuntihevosella osallistuvat maksavat 10e / yksi rata ja 15e / kaksi rataa hevosen vuokraa.
  4. Tuntihevosilla osallistuvat: laittakaa vähintään kaksi hevostoivetta. Hevoset jaetaan osallistujien kesken.
  5. Kaikki suoritukset arvostellaan taitoarvostelulla, joten rataharjoitukset ovat erittäin hyvä harjoitus- ja oppimistilanne. Palkintoja ei jaeta.
  6. Tuomarina toimii Anne Avonius
  7. Yksi ratsukko voi ratsastaa yhden esteradan ja yhden kouluradan.
  8. Ilmoittautumiset alla olevaan listaan tai sähköpostilla junnuklubi@gmail.com. Ilmoita nimesi, hevosesi nimi ja radat/korkeudet joihin osallistut. Viimeinen ilmoittautuminen 21.11.2019.

Tervetuloa harjoittelemaan!