Kesäkulkue 2024

1.7.2024

Alkukesälle suunniteltu kesäkulkue jouduttiin perumaan epävakaan sään vuoksi. Uusi yritys otetaan heinäkuun lopussa!

Järjestämme sunnuntaina 28.7. kesäisen hevoskulkueen, johon ovat tervetulleita mukaan kaikki Kylmän Ratsastajien jäsenet, niin tuntiratsastajat kuin yksityisten hevosten omistajat. Kulkueeseen voi liittyä joko ratsain, taluttaen tai ilman hevosta.

Liikkeelle lähdetään Kylmän Ratsastustallilta klo 16:30 ja kierrämme kulkueena reitin Siikapurontie-Savikontie-Talvitie-Pyrypolku-Savikontie-Tuiskutie-Kehräämöntie-Kanervatie-Rahkapolku-Mustalahdentie-Siikapurontie palaten takaisin tallille noin klo 17:30 aikaan.

Ennen kulkuetta koristelemme yhdessä hevoset kukkasin ja kulkueen jälkeen vietämme tallilla vuoden ensimmäistä jäseniltaa muurinpohjalettuja paistaen ja herkutellen. Jos haluat osallistua kulkueeseen ja / tai jäseniltaan, ilmoittaudu mukaan 26.7. mennessä tällä lomakkeella https://forms.gle/UxhhNjFmBCUaZ4wj6.

Toivotamme myös kaikki reitin varrella asuvat ja ohikulkijat seuraamaan ja ihastelemaan Kylmän kesäkulkuetta :)