Ville Vaurio Kajaanissa!

31.7.2023

Kouluratsastusklinikka

Kylmän Ratsastajat ry järjestää Ville Vaurion kouluratsastusklinikan 1.10.2023 klo 15-17 Kylmän Ratsastustallilla Kajaanissa. Ville Vaurio on kouluratsastaja ja ammattivalmentaja. Hän on kilpaillut sekä kotimaassa että ulkomailla nuorten hevosten luokista kansainvälisiin luokkiin. Myös hänen valmennettavat kilpailevat niin kansallisella kuin kansainvälisellä tasolla.

Klinikalle myydään kuuntelupaikkoja, joita on saatavilla rajoitettu määrä. Lipunmyynti klinikkaan alkaa 1.8.2023 klo 10:00. Demoratsastajina klinikassa toimivat Niina Pursiainen ja Elina Jääskeläinen. Tapahtumapaikalla palvelee kahvio, josta voi ostaa esim. kahvia ja pientä purtavaa.

Liput:
Kylmän Ratsastajien jäsen 25 €
Muut 30 €

Lippukauppa löytyy nettisivujen etusivulta. Ostorajoitus per henkilö on max. 5 lippua.

Valmennukset Kylmällä

Ville valmentaa 1.10. aamupäivällä Kylmän Ratsastustallilla. Valmennuksiin paikkoja on VAIN muutamia, joten mikäli haluat paikan huippuvalmennukseen, kannattaa olla nopea.

Ilmoittautuminen valmennuksiin alkaa 1.8.2023 klo 9:00 tämän linkin kautta:

(muissa kanavissa tulleita ilmoittautumisia ei huomioida)

Villen valmennukset Kajaanissa ovat tarkoitettu ensisijaisesti Kainuun alueen ratsastusseurojen jäsenille. Mikäli kuulut johonkin muuhun ratsastusseuraan voit ilmoittautua jonoon. Nostamme muiden alueiden ratsukoita valmennuksiin, mikäli paikat eivät täyttyisikään.

Voit ilmoittautua vain yhteen valmennuskertaan, sillä näin varmistamme Villen valmennukset mahdollisimman monelle ratsastajalle. Voit kuitenkin myös ilmoittautua toisella hevosella jonoon, jos valmennuspaikat eivät täytykään. Jokaiselle ilmoittautuneelle ilmoitetaan valmennukseen pääsystä ja aikatauluista sekä muusta tarpeellisesta infosta henkilökohtaisesti lomakkeeseen ilmoitettuun sähköpostiin.

Huomioithan, että lomakkeen täyttäminen ja ilmoittautuminen valmennukseen on sitova, ja mikäli joudut perumaan ilmoittautumisen kysy ensin jonossa olevien tilannetta (roosa.neuvonen@gmail.com). Jos jonossa ei ole ketään, etsi tämän jälkeen itsellesi tuuraaja.

Valmennuksista tarjolla on yksäri tai kaksari vaihtoehdot. Voit toivoa mieleistäsi valmennusta, mutta valmistaudu molempiin vaihtoehtoihin. Varmistamme tällä valmennuspaikan mahdollisimman monelle.

Valmennuksen hinnat:
Yksäri: 30min / 60 €
Kaksari: 60min / 60€ per ratsukko
(maksetaan käteisellä tai kortilla suoraan Villelle)

Lisäksi:
15 € / ratsukko maneesivuokra muualta tuleville (maksetaan suoraan Anne Avoniukselle)

Valmennukset eivät ole avoimia yleisölle, vaan ainoastaan valmennukseen osallistuvan ratsukon apukädet voivat tulla seuraamaan valmennusta. Näin rauhoitamme maneesiin kulkemisen ja jokaiselle valmennukseen osallistuvalle ratsukolle rauhan keskittyä valmennukseen. Pääsette kuitenkin seuraamaan Villen opetusta klinikassa, jonne olette ehdottoman tervetulleita!

Lisätietoja Villen tulosta voit kysyä kylmanratsastajat@gmail.com ja roosa.neuvonen@gmail.com