Tapahtumia tiedote

5.10.2017

Kylmän ratsastustallilla tapahtuu
Valmennukset
Kylmän Ratsastajat ry on päättänyt tukea jäsentensä valmennuksiin osallistumista 10 eurolla/henkilö. Tuen voi käyttää Kylmän ratsastustallilla käyvien ulkopuolisten valmentajien valmennuksiin syksyn 2017 aikana. Valmennuksiin ovat tervetulleita kaikenikäiset ja -tasoiset ratsastajat. Valmennusajankohdat löytyvät verkkosivuilta kylmantalli.sporttisaitti.com/tapahtumat_ja_kilpailut/ ja hinnat tallin ilmoitustaululla olevasta listasta, johon myös ilmoittautumiset. Tässä hyvä mahdollisuus tutustua valmentautumisen maailmaan.
Kilpailut
Kylmän Ratsastajat ry ja Kylmän ratsastustalli järjestävät yhteistyössä kahdet 1-tason kilpailut syksyn aikana - su 12.11. esteratsastuskilpailut ja su 26.11. kouluratsastuskilpailut. Kilpailuissa on luokkia kaiken tasoisille, myös harjoitusluokat, joihin mahdollista osallistua ilman kilpailulisenssiä. Runsasta osallistumista toivotaan niin kilpailuihin kuin toimihenkilötehtäviin. Kokemusta toimihenkilötehtävistä ei tarvitse olla, niihin saa opastuksen ja tehtävät eivät ole vaikeita. Kilpailut löytyvät Kipasta ja tallin ilmoitustaululta lähempänä ajankohtaa.
Syyskokous
Seuran syyskokous pidetään sunnuntaina 26.11. kouluratsastuskilpailujen päätyttyä Kylmän tallin leirimökissä. Kokouksessa valitaan seuran hallitus ja tehdään suunnitelmaa vuodelle 2018. Tule mukaan ja vaikuta!
Pikkujoulut avoimilla ovilla
Kylmän talli ja seura järjestävät lauantaina 9.12.2017 klo 17 alkaen pikkujoulut, jotka ovat kaikille avoimet. Ohjelmassa mm. perinteinen katrilli, esteratsastusnäytös ja Suomenhevonen 110 v teemaohjelmaa. Lisäksi kepparirata ja palkitsemisia. Lumitilanteen ja mahdollisuuksien mukaan ohjelmassa myös rekiajelua ja poniratsastusta. Seura tarjoaa pientä purtavaa. Ota mukaasi vanhemmat, siskot, veljet, serkut, kummin kaimat ja naapurit.
Hevosentuoksuista syksyä!