Seuravaatetilaus

3.3.2020

KYLMÄN RATSASTAJIEN SEURAVAATETILAUS

On aika tilata uusia seuravaatteita. Seuravaatetilaus käynnistyy maanantaina 2.3.2020 ja päättyy sunnuntaina 15.3.2020. Sovituskoot vaatteista sekä tilauslomake löytyvät tallin leirimökistä. Olemme valinneet neljä tuotetta seuravaatteiksi, joista jokainen voi valita yhden tai useamman tuotteen. Värivalikoimaa on paljon ja niistä voi valita minkä värin tahansa.

Tuotteita ovat:

Basic sotfshell takki lady/men, seniori koot 47€ / juniori koot 42€

Powerslide huputon collegetakki, 29,50€ (Sovitusmalleissa suurimmassa osassa on huppu, mutta malli joka tulee käyttöön on huputon. Materiaali ja koot ovat kuitenkin samat)

Expedition hybridi takki lady/men, 65€

Clique stretch premium pikeepaita lady/men, 22€ Basic Polo S/S Junior pikeepaita 9,70€ (Ei sovitusmalleja)

Merkkaukset tuotteisiin tulevat seuraavanlaisesti:

Tuotteisiin painetaan Kylmän Ratsastajien logo selkään 10€/kpl

paitsi

Expedition hybriditakkiin prodeerataan Kylmän Ratsastajien logo rintaan 9,90€/kpl.

Seura tarjoaa jokaiselle jäsenelle yhden tuotteen merkkauksen.

Mikäli haluat nimesi mihin tahansa tuotteeseen, voidaan se brodeerata 6€/kpl lisämaksusta vaatteen rintaan. Tälle löytyy oma kohta tilauslomakkeesta.

Lisätietoja voi kysyä kylmanratsastajat@gmail.com