Seuraretki Vanhamäelle

12.11.2019

Perinteinen seuraretki tulee taas!

Tänä vuonna kohteena on Vanhanmäen talli Suonenjoella.

Retken ajankohta on sunnuntai 19.5.2019.

Retkelle lähdetään linja-autolla, jonka seura kustantaa jäsenilleen. Kohteessa on mahdollista ratsastaa 7-8 hengen ryhmissä. Ratsastustunnin hinta on 25€ /hlö. Lisäksi Vanhamäellä tarjoillaan lounas hintaan 12,50€ /hlö sis. pääruoka, salaatti, leipä, juomat, jälkiruoka ja kahvi.  Ratsastus ja ruokailu ovat omakustanteisia ja maksetaan käteisellä.

Retkipäivän aamuna lähtö on tallilta klo 9:00 ja reissusta palataan takaisin tallille illasta. Olethan ajoissa paikalla, jotta lähtö ei viivästy!

Retkelle voi lähteä myös ei-jäsenet, mikäli kyytiin mahtuu (omat jäsenet ensisijalla). Ei-jäsenille linja-autokyyti maksaa 10€ /hlö.

Ilmoittaudu seuraretkelle tallin seinällä olevaan listaan, johon merkitään myös haluaako ratsastaa ja/tai ruokailla ja mahdolliset erityisruokavaliot ja allergiat.