Kilpailu- ja valmennustiimit syksy 2023

24.7.2023

Kilpailu- ja valmennustiimien syyskauden haku on auki!

Vuonna 2023 seura järjestää yhteistyössä BOSS EQ Ratsupalvelut Niina Pursiainen tmi kanssa kilpailu- ja valmennustiimejä, joiden tavoitteena on kehittää seuran jäsenten ratsastustaitoa, tukea seuran kilpailijoita kilpailu-uransa alussa ja kannustaa jäseniä rohkeasti sekä valmentautumaan, että kilpailemaan valitsemassaan lajissa. Tiimien kevätkausi toteutettiin tammi-toukokuussa, ja syyskausi kestää elo-joulukuun ajan.

Tiimejä pyörii yhtäaikaisesti kaksi, yksi kummassakin lajissa. Sekä koulu-, että estetiimiin valitaan maksimissaan 5 ratsukkoa. Valmennustunnit ovat siis tehokkaita pienryhmätunteja, joissa valmentajana toimii Niina Pursiainen. Tiimeihin voi hakea mukaan kuka tahansa seuran jäsen joko omalla hevosella tai Kylmän Ratsastustallin tuntihevosella. Tervetulleita ovat kaiken tasoiset ratsukot. Tärkeintä on into ja oppimisen halu, sekä ymmärrys tiimiin sitoutumisen tärkeydestä eritoten oman kehittymisen kannalta.

Haku syksyn tiimeihin on avoinna maanantaihin 31.7.2023 saakka. Ilmoittautuminen tapahtuu alla olevan lomakkeen kautta.

Lisätietoja tiimien toiminnasta ja hinnoista löytyy lomakkeelta. Jos mieleen heräsi muuta kysyttävää, voi viestiä laittaa tulemaan kylmanratsastajat@gmail.com