Junnuklubi kokoontuu!

27.1.2019

Junnuklubi kokoontuu taas!

Junnuklubin tavoitteena on tuoda junnut yhteen ja harrastaa yhdessä liikuntaa, järjestää hauskoja iltamia, tehdä hevosaiheisia reissuja ja toimia aktiivisesti tallilla ja kilpailuissa. Nyt vuoden hiljaiselon jälkeen on taas aika kerätä kasaan innokas junioreiden porukka keksimään tekemistä ja toimintaa pitkin vuotta. Ensimmäinen kokoontumistapaaminen pidetään

Sunnuntaina 27.1.2019 klo 19 alkaen leirimökissä

Junnuklubi on avoin kaikille n. 13-17 vuotiaille juniori kävijöille. Tule mukaan tapaamiseen kuulemaan lisää Junnuklubista, osallistuminen ei sido sinua suoraan mihinkään. Tapaamisessa on tarjolla pitsaa, joten ilmoittaudu tallin seinällä olevaan listaan.

(Huom. Mikäli et pääse tapaamiseen niin ei hätää. Voit silti lähteä mukaan Junnuklubiin osallistumalla myöhempiin tapaamisiin. Voit myös laittaa viestiä kiinnostuksesta Sonjalle 050 4409039)

Terveisin Junnuklubin vetäjät Sonja ja Pinja